פרסום במעליות

בזמן האחרון מתרוצצות ברשת באופן ויראלי פרסומת רבות שנעשו על מעליות או בתוך מעליות.

בברזיל לדוגמה, יצרו פרסומת לסרט “סופרמן” על גבי מעלית. הם ציפו את החלק החיצוני של המעלית בתמונת אדם הפותח את חולצתו המכופתרת, ברגע שהמעלית נפתחת, נחשפת אט אט ה”חולצה פנימית” בדמות פוסטר של חולצתו של סופרמן.

בשוויץ הגדילה לעשות חברת צניחה והדביקה על רצפת מעלית תמונה ריאליסטית למדי של העיר ממעוף ציפור.

בארה”ב יצרה עורכת דין לגירושין פרסומת יצירתית במיוחד על גבי מעלית. בצידה החיצוני של המעלית מופיע זוג מאושר ביום חתונתו, אך כאשר המעלית נפתחת כל אחד מבני הזוג נע לכיוון השני ומול המשתמשים מופיע שלט הפרסומת של עורכת הדין. סמלי ומבריק.

אך הפרסומת המוכרת ביותר מהעת האחרונה היא הפרסומת הקוריאנית של חברה העוסקת במכירת מסכים. הם התקינו מסכים ברצפת המעלית כשבמהלך הנסיעה במעלית הוקרן וידאו שמדמה את התפרקות הרצפה וגרם לבהלה רבה בקרב המשתמשים שהיו בטוחים שהם בסכנת חיים. המטרה הייתה להראות עד כמה המסכים שלהם איכותיים וחדים וזה בהחלט השיג את המטרה.

חברות הפרסום הבינו את הפוטנציאל הרב שקיים בפרסום בתוך מעליות.

רוב האנשים מוצאים את עצמם ממתינים בחוסר מעש מהרגע שהם מזמינים את המעלית ועד הרגע שבו הם יוצאים מתוכה. הרבה פעמים הכניסה למעלית עם זרים נוספים עלולה להיות מביכה ואנשים מחפשים משהו להסתכל עליו או להתעסק בו. המצב הזה יוצר מס’ שניות או במקרים מסוימים דקות, של צרכני פרסומות שבויים שנאלצים בעל כורחם להיות חשופים לפרסומת ובשונה מהטלוויזיה אין להם אפשרות להעביר ערוץ.

ברוב המקרים אפשר לדעת מראש מהו קהל היעד שהולך להשתמש במעלית ולהתאים את הפרסום ספציפית עבורו. גם הנתון הזה הוא מאוד חשוב ואף קריטי עבור המפרסמים והם יכולים לייצר פרסומות ממוקדות עבור קהל היעד שלהם.

חברות הפרסום הן לא היחידות שנהנות מהתובנה הזאת, גם בעלי בניינים בהם אנשים רבים המשתמשים דרך קבע במעליות, מרווחים ממנה. בתי מלון, מגדלי עסקים ומשרדים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל הכלכלי והתחילו לשלב פרסומות במעליות שלהם.

במידה ואתם חושבים על הוספת מעלית לבניין קיים שיש בו תנועה רבה של אנשים, שווה לבדוק עם חברות פרסום האם הן יהיו מעוניינות להציג פרסומים שלהם במעלית. יכול מאוד להיות שהפרסומים יחזירו את ההשקעה שלכם בהקמת המעלית ואף ייצרו לכם הכנסה קבועה לשנים הבאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *